FIFA 13 ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU STADI İNDİR



Kurulum: 

1//.rar dosyasının içerisindeki "data" klasörünü, ".../program files/FIFA13/game/" nin içerisine, yani oyunun kurulu olduğu yere atınız.

2//"regenerator.exe" yi çalıştırın. Eğer regeneratordan hata alıyorsanız. CM13(creation master13) e girip "Tools / regenerator BH" ye tıklayınız.

Kurulum tamamlandı..


DİKKATE ALINMASI GEREKEN MADDELER : 


-Stadı düzenlemek KESİNLİKLE yasaktır.

-Stadın önümüzdeki senelerdeki serilere çevirmek yasaktır.  
( Ben gerekli ayarlamaları yapıp çeviririm zaten.. )

-Stad izinsiz ve isim belirtmeden hiçbir yamada kullanılamaz.

-Kesinlikle Dosyaya rar şifresi koyulup tekrar yayınlanamaz.

-Kurulum esnasında karşılaştığınız hataları yayınlanan sitelerdeki konulara yorum atarak izah ediniz. 

-Stadı başka sitelerde "alıntı" ibresiyle yayınlanmasını, yayınlarken burada yazdığım yazıların tamamını almanızı rica ediyorum. 

REPLACE : 
"IVY LANE " STADININ ÜZERİNE GEÇER



~~(( Tüm hakları MUSTAFASAHIN_FB ye aittir ))~~ 

~~((( KEYİFLİ OYUNLAR )))~~
Teşekkürler :
Yabancı sitelerde bana tercümanlık vazifesi yapan : _WOLFF_ ve Emircan ' e
Çizim ve birçok teknik bilgide bana yardımcı olan : @Yucel11 YÜCEL ÖZTÜRK' e
Oyuna atmamda bana yardımcı olan : CEAS(cengizhan)'a
Birçok sorunuma çare olan : $ido (F|G) (özellikle taraftarların yarısı bu arkada ait)
HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKÜRLER EDİYORUM..

İNDİRME LİNKİ : 











TT ARENA 


Hiç yorum yok: